Bezorgen

We verzenden alle artikelen via het business parcel systeem van GLS, Westerman en Oegema. Afhankelijk van het artikel wordt uw bestelling bezorgd met een bestelbus of een vrachtwagen. In alle gevallen kunt u erop vertrouwen dat uw bestelling snel en onbeschadigd bij u wordt afgeleverd.

Levertijd:

Indien op voorraad kunnen welke binnenkomen voor 11:00 in de ochtend kunnen de volgende dag geleverd worden. De exacte afleverdag is echter afhankelijk van de leverancier en uw postcode: Klik hier voor de bezorgdagen per postcode.  Tijdens het bestellen kan u zelf uw gewenste afleverdatum kiezen.

Voorraad:

Hoewel nagenoeg alles op voorraad is kan het toch gebeuren dat bepaalde artikelen een levertijd hebben. Helaas hebben wij ook te maken met de wereldwijde schaarste op de grondstoffenmarkt en kunnen wij onze standaard levertermijnen niet meer garanderen. Afhankelijk van de marktsituatie kunnen de levertijden variƫren. Bestel tijdig en probeer te voorkomen dat u op het laatste moment moet bestellen. Indien het heel snel moet: bel ons, dan checken we direct hoe snel het geleverd kan worden.

Bel ons op wanneer u haast heeft:

Orders en emails worden op volgorde afgehandeld en soms kunnen er enkele uren tussen binnenkomst en behandeling liggen. Voor noodgevallen hebben we in ons magazijn in Waddinxveen een grijpvoorraad liggen. Het is een beperkt assortiment maar wellicht kunnen we u direct verder helpen. Bel of mail ons!

Bezorging:

Keralit wordt bezorgd met apart vervoer. In veel gevallen zal dat een bakwagen zijn van Westerman Logistics of Oegema Transport. Voor deze leveringen spreken we vooraf een afleverdatum met u af. Zodra de planning bekend is krijgt u een email met de afleverdatum en, als deze beschikbaar is, ook een afleverdtijd. Vanwege de lengte van deze pakketten verwachten we hulp bij het lossen. Zonder hulp kunnen we geen reclamaties aangaande transportschade accepteren.

Beschadigde of verkeerde artikelen?

Overal kan wat fout gaan, ook bij ons en tijdens het vervoer. Wanneer blijkt dat we verkeerde artikelen, verkeerde aantallen of beschadigde artikelen hebben geleverd: bij voorbaat onze excuses!

Uiteraard zijn wij zijn verantwoordelijk dat de artikelen goed en onbeschadigd bij u worden afgeleverd. In overleg met u spreken we af hoe we het snel en effectief zullen gaan oplossen.

Let op:
Controleer binnen enkele dagen na aankomst alle artikelen op beschadigingen. Na 10 dagen kunnen we geen reclamaties meer accepteren.