Klachten

Klachten moeten snel en goed worden opgelost. Veelal ontstaat een klacht uit een misverstand of is het gevolg van slechte communicatie. In beide gevallen hebben wij een fout gemaakt en zouden deze graag willen verbeteren. We begrijpen ook dat met name door de moderne communicatiemiddelen alles steeds onpersoonlijker lijkt te worden. Hierdoor kan een probleem escaleren tot een ontevreden klant met een klacht. We willen dit absoluut voorkomen.

Vandaar vragen wij u om werkelijk alles te melden waarover u ontevreden bent. Enerzijds kunnen we wellicht het probleem direct oplossen, anderzijds leren wij ervan hoe we onze service kunnen verbeteren. We verwarren duidelijkheid niet met onvriendelijkheid, u bent immers onze klant en u mag alles melden. U heeft het recht dat uw bestelling goed en netjes afgehandeld wordt.

Klachten doorgeven:

U kan de klacht doorgeven op de manier die u het best bevalt:

           Per email:                           info@swds.nl
 
  Per telefoon: 0182 769 234
 
  Per brief:     SWDS bv
Kouwe hoek 16
2741 PX  Waddinxveen
 
  Langskomen:

SWDS bv

Kouwe hoek 16
2741 PX  Waddinxveen