Hoe verder wanneer uw offerte een order mag worden? Graag ontvangen wij via mail of telefoon het volgende door: - Het afleveradres; - Het factuuradres (indien anders dan het afleveradres); - Een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent op de dag van levering; - De gewenste afleverdatum (beschikbare bezorgdagen: klik hier)
Zodra wij deze gegevens van u hebben ontvangen, krijgt u van ons per email een factuur.
Het bedrag dient vooraf te worden voldaan (tenminste drie werkdagen voor aanvang van levering moet het bedrag op onze rekening staan). Neem geen risico en maak het bedrag niet op het allerlaatste moment over. Het kan voorkomen dat een betaling soms vertraging heeft. Contant betalen is alleen mogelijk in onze showroom in Waddinxveen.
Voor de aflevering krijgt u per email en SMS de aflevertijden door.
Let op: 1) Controleer binnen enkele dagen na aankomst alle artikelen op beschadigingen. Na 10 dagen kunnen we geen reclamaties meer accepteren. 2) Als u een defect vindt, neem direct contact met ons op. Belangrijk: leg het gehele paneel apart ter vervanging. 3) Alle Keralitproducten zijn speciaal voor u besteld. Teruggeven of omruilen is veelal geen probleem maar daar zijn kosten aan verbonden. Artikelen ouder dan 4 weken worden echter niet meer teruggenomen. 3) De losplek moet bereikbaar zijn met een vrachtwagen en hulp ter plaatsen is nodig.
Twijfelt u ergens over, heeft u tips of misschien nog vragen? Bel gerust!
SWDS
Producten
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Vul hieronder uw e-mail adres in. U ontvangt van ons een email waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Klant worden?
Aanmelden
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.